czwartek, 16 stycznia 2014

Trees on the walls

      Oglądając zdjęcia z inspiracjami jak pomalować mieszkanie, zauważyłam że na ścianach przewija się wzór drzewa. Przeważnie stosowany jest w pokojach dziecięcych, ale z moich obserwacji wynika, że przenosi się również "na salony", czyli na ścinany do jadalni, sypialni, salonu, a nawet do łazienek. Jest to motyw w wersji ogromnej naklejki, czy jest malowany ręcznie czy też od szablonu. Przez pewien czas chciałam namalować u siebie w mieszkaniu takie białe drzewo na szarej ścianie, ale stwierdziłam, że jeszcze to przemyślę. Wybrałam dla Was kilka zdjęć z tym motywem, który tak wpadł mi w oko. Niestety niektóre zdjęcia są komputerowe, ale są też prawdziwe. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Enjoy!
















Wszystkie zdjęcia są zaczerpnięte z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz