wtorek, 15 kwietnia 2014

Colorful Spain

Od jakiegoś czasu jestem zauroczona hiszpańskimi wnętrzami, co możecie łatwo zauważyć po ilości moich postów o tych wnętrzach. Hiszpańskie domy są widne, pełne słońca, ciepłe, pełne koloru i tradycji. Wyróżniają się miękkością, lekkością i przytulnością. Zawsze wolałam zimne skandynawskie klimaty, jednak hiszpańskie wnętrza skradły kawałek mojego serca. 
Tym razem mam dla Was kolorowe hiszpańskie mieszkanie, nie tak tradycyjne, jak te które mnie zauroczyły, ale jest bardzo kolorowe, pozytywne i wiosenne. Oglądając te zdjęcia widzimy wnętrze nowoczesne z elementami tradycyjnego stylu. Zapraszam!
ENJOY!


Kuchnia jest połączona z jadalnią,  mój ulubiony kolor (RÓŻOWY). W pomieszczeniu różowy i jego różne odcienie grają główną rolę, ale nie jest go zbyt dużo (jak dla mnie) i nie daje efektu przesycenia wnętrza. Kuchnia w połysku, biała, zabudowana pod sam sufit, nowoczesna, rozwesela ją różowa tapeta w czerwone grochy i tym sposobem został przemycony różowy z jadalni. Wnętrze niesamowicie widne, dzięki dużym oknom, które są wielkim plusem. Nowoczesność jadalni przełamuje kredens/witryna.

 
Pokój dzienny oczywiście podobnie jak kuchnia jest z ogromną ilością światła. Kolorowa, ogromna sofa wprowadza dużo koloru do wnętrza, podobnie szafa oraz kącik relaksacyjny. Nie mogło zabraknąć również klasyków designu, czyli kultowych krzeseł Eamesów.

Łazienka nieco bardziej tradycyjna niż cale mieszkanie. Piękna wanna i umywalka w o oryginalnych kształtach. Tradycję do tego wnętrza wprowadza rama lustra, dywan oraz komoda.

Sypialnia w jasnym wydaniu z pozytywnym akcentem kolorystycznym na tapecie oraz w formie pościeli i poduszek. Za zagłówkiem wspomniana tapeta biała w pozytywne żółte grochy.W takim pomieszczeniu od razu czuć dobrą energię. Postarzana ławeczka jest akcentem tradycyjnym i doskonale psuje do wnętrza.

Przepięknie, kolorowo urządzony taras. Miejsce, gdzie każdy mógłby się odprężyć i przyjemnie spędzić ciepły dzień.

autor zdjęć: niestety mi nie znany.
źródło: www.facebook.com/architekturawnetrz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz