poniedziałek, 3 lipca 2017

Czerwiec w moim obiektywie | My June



Zapraszam do migawki z czerwca. Pewnie będzie to głównie jedzenie, ale mam nadzieję, że przyjemnie będzie Wam się oglądało!
Enjoy!




Kakaowa owsianka na mleku z truskawkami - szczerze polecam, bo smakuje dosłownie jak budyń czekoladowy. 🍓🍫






Kilka zdjęć widoku z tarasu widokowego w PKiN.


Weekendowy MUST HAVE or MUST TRY :D Śniadanie w The_Cool_Cat, mają przepyszne zestawy śniadaniowe! Polecam!


Wersja mojego śniadania -  twarożek z ananasem i migdałami! 🍍


Jedno z moich ulubionych drugich śniadań w czerwcu - pełnoziarniste placki bananowe z nasionami CHIA z serkiem wiejskim i cynamonem. 🍌


Koreańskie maseczki w płachcie - moja nowa miłość i glinka z Nacomi - zdecydowanie MUST HAVE.


Nietypowo dla mnie, zrobiłam też kilka razy ciasto z owocami. Dokładny przepis, znajdziecie na moim blogu (link). Jest super proste, szybko się robi i oczywiście jest pyszne!🍎🍏🍓


Nie mogło zabraknąć ulubionego omleta na jogurcie z owocami 💓


Taki widok miałam maszerując na basen wcześnie rano 💙💛


Ulubiony portugalski deser był dostępny w Biedronce! 🍩🍪 Wiadomo, że nie smakował tak idealnie jak ten dostępny na każdym rogu w Lizbonie, ale trochę go przypominał. 😉




Owsianka musi być 🍌🐈 (przeważnie na drugie śniadanie)



TUK TUK w Hali Koszyki - przepyszny Pad Thai (7,5/10 w mojej skali) 🍤




Znowu na śniadanie jadłam omlet na jogurcie z owocami 🍓🍌


Owsianka! (przeważnie na drugie śniadanie) 🍓🍓🍓



 Na koniec małe świętowanie w restauracji Boys MEAT Girls, gdzie jedliśmy idealnie zrobione kalmary, pyszne żeberka i mega hamburgera. Śmiało polecam! 🍖🍔🐙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz