niedziela, 2 marca 2014

Moscow. Little colour.

Jak już wiecie jestem miłośniczką wszystkich małych mieszkań z ciekawymi rozwiązaniami przechowywania rzeczy. Gdybym mogła, zamieszkałabym w tym dziale w Ikei, albo najlepiej cały bym wykupiła. Poniżej chcę pokazać Wam całkiem ciekawe mieszkanko o powierzchni 45 m2. Jest bardzo kolorowe i wiosenne. W końcu mamy już marzec. Znajduje się w Moskwie i jest zamieszkiwane przez młodą kobietę.
Projekt oraz wizualizacje: INT2 architecture

 
Malutka kuchnia, w której miejsce wykorzystane jest co do centymetra. Nawet szafki są w zabudowie do samego sufitu. Do tego biały kolor mebli i kolorowe dodatki, świetnie rozjaśniają i powiększają wizualnie pomieszczenie.

Bardzo podoba mi się rozwiązanie tablicy do pisania kredą na ścianie. Wiem, że można zastosować specjalną farbę, która stworzy taką powłokę, po której można pisać wielokrotnie kredą.


Super rozwiązanie, to zrobienie podestu, jeśli mamy wystarczająco wysokie pomieszczenie. W takim podeście można właśnie schować dodatkową pościel, z którą zawsze jest problem, koce, ubrania na sezon zimowy lub letni w zależności od pory roku i wiele innych.


Zabudowany balkon jest pomysłem, aby zyskać dodatkową przestrzeń, która jest niezwykle cenna w małych mieszkaniach.

Mimo małego metrażu architektowi udało się wstawić wannę. Za co osobiście daję plus. Duża jak na tą przestrzeń umywalka zaoszczędzi właścicielce sprzątania. Ciekawym pomysłem są dla mnie kafelki nad wanną, przypominające scrabble, bo jeszcze nigdzie się z tym nie spotkałam.

plan mieszkania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz