piątek, 28 marca 2014

Scotland in the Norwegian style.

Dzisiaj mam dla Was niezwykły dom. Architekt Murray Kerr z londyńskiego studia Denizen Works zaprojektował dla swoich rodziców oryginalny 170 metrowy dom na wyspie Tiree na zachodnim wybrzeżu Szkocji. 
Zdjęcia: David Barbour.
ENJOY!

 

 


Gdy zobaczyłam ten projekt od razu pomyślałam, że znajduje się w którymś z krajów skandynawskich. Piękny oryginalny z zewnątrz dom, składa się z kilku części które są od siebie bardzo różne, ale wszystkie z nich w połączeniu z otoczeniem pasują do siebie idealnie.




 


 
Powyżej przepiękny pokój dzienny połączony z jadalnią i kuchnią. Surowy, chłodny styl skandynawski nie czyni tego pomieszczenia zimnym. Wysoki sufit wyłożony naturalnym drewnem oraz podłoga w podobnym odcieniu ocieplają trochę pomieszczenie, białe meble idealnie pasują.Widoki za oknem wprawiają w stan odprężenia i melancholii.


 

 

 
Niesamowity hol jest utrzymany w stylu pokoju dziennego, został tu wprowadzony nowy materiał jakim jest naturalny kamień. W holu jest kontynuacja drewnianego sufitu oraz szklany sufit, przez który wpada mnóstwo dziennego światła i można obserwować niebo w dzień i w nocy. Nieco angielskiego stylu wprowadza boazeria w kolorze dopasowanym do wnętrza



Pokoje zostały utrzymane w podobnym stylu do reszty domu. W całym domu wyróżnia się naturalne drewno. Na każdej drewnianej powierzchni są uwydatnione słoje drewna i jego faktura. Kominek w sypialny został zaczerpnięty z angielskiego stylu.

Mam nadzieję, ze podoba Wam się tak jak mnie,  ten chłodny, ale niezwykły projekt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz