piątek, 30 września 2016

My summer breeze


Skoro w Polsce już można poczuć jesień, to chociaż na chwile chciałabym się cofnąć do letnich dni. Dlatego też mam dla Was kilka ładnych zdjęć, na których widać moje letnie wspomnienia.


Przede wszystkim moje ukochane perfumy, które odkąd je kupiłam stały się moim zapachem "must have". Bardzo delikatne, przepiękne, letnie, różano - kwiatowe lekko słodkie i świeże. Coś czego szukałam od bardzo dawna (i nadal będę szukać, bo kocham piękne wiosenno - letnie świeże zapachy) i znalazłam całkiem przypadkiem szukając zapachu zimowego! Do ujęć dodałam też moje ulubione letnie buty :) Zrobiłam kilka zdjęć i wrzucam tutaj, żeby się z Wami podzielić!


Zamówiłam również pudełko beGLOSSY, które z edycji walentynkowej, ponieważ kosmetyki dla mnie wpasowały się idealnie w letni czas. Ulubieńcami z tego pudełka są zdecydowanie olejek do kąpieli firmy BIODERMA oraz odżywka do włosów SYOSS. Idealnie w zajmują się w przesuszonymi od słońca włosami i skórą. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz