sobota, 8 października 2016

BODY CHIEF - dzień próbny

Ogólnie panująca moda na jedzenie "pudełek" zawitała do Warszawy na stałe. W korporacjach czy na ulicach coraz częściej widać, głównie kobiety, z dodatkową papierową torbą z nazwą kateringu i już wiemy, że nie musiała stać w kuchni wieczorem poprzedniego dnia, aby przygotować coś do jedzenia. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób ciepiących na brak czasu. Tak więc i ja odwiedziłam kilka stron oferujących katering dietetyczny. Zwykle menu próbne na jeden dzień w każdej z firm było tańszą opcją, aby zachęcić nowych klientów. Wybrałam firmę Body Chief, ponieważ menu od razu mi się spodobało, a cena 29 zł za 5 posiłków była w porządku (w dniu 30.01.2016). Post publikuję dopiero teraz, gdyż po prostu zawieruszył się w gotowych postach do publikacji. 

Zamówiłam dietę 1000 kcal. Wszystko otrzymałam w papierowej torbie, a każdy posiłek był zapakowany osobno. Dostałam nawet zestaw sztućców, łącznie ze słomką do koktailu. Na każdym z posiłków znajdowała się naklejka z informacją, co znajduje się w środku, ile kcal ma dany posiłek, który to dzień tygodnia oraz ile kcal zawiera cała dieta. Wszystko wyglądało estetycznie i zapowiadało się bardzo dobrze.

Serek grani z papryką, czarnymi oliwkami i kiełkami - ok. 100 kcal

Znaczącym minusem była dla mnie sytuacja - nieporozumienie, gdyż zamówiłam menu na PONIEDZIAŁEK, a otrzymałam menu na SOBOTĘ. Kolejną rzeczą jest to, że zaznaczyłam godzinę odbioru między 7:00 rano a 8:00 rano, a kurier obudził mnie dzwonkiem o 4:06 w nocy! Pan dostarczający zamówienie, był zaskoczony moim zdziwieniem, gdyż stwierdził, że jego grafik został ułożony w ten sposób i nie miał pojęcia, że zamawiałam dostawę w godzinach bardziej ludzkich. Napisałam e-mail w tej sprawie, ale do dziś nie uzyskałam żadnego feedback'u. Trudno, tak więc zakończyłam moją współpracę z tą firmą. Nie mniej jednak stwierdzam, że jest to wygodny sposób odżywiania.

Risotto z potem i krewetkami koktajlowymi - ok. 350 kcal

Koktajl bananowy z jagodami goji - ok. 100 kcal
Tortilla z kurczakiem i warzywami w sosie rakowym - ok 200 kcal

Jedzenie nie było aż tak smaczne, jak się zapowiadało się, ale jak na gotowe posiłki, myślę że nie było tragedii. Dodatkowo podczas testowania cały czas miałam w myślach nocną pobudkę oraz pomyłkę co do dnia. Polecam przetestować dzień próbny w różnych firmach, jeśli szukacie podobnego rozwiązania, myślę że traficie na firmę, która będzie wam pasować pod względem DOSTAWY, smaku oraz kosztów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz